Siirry pääsisältöön

makeeta kuin kahden suklaan suklaamuffiini

Tuli semmoinen parhaita asioita tässä päivässä olotila. Warning! Jos olet yliherkkä ihmisten hyvälle mielelle, älä lue eteenpäin ;-)
- sain töitä hoidettua hyvään malliin ja asioita edistettyä. Voin huomenna päivittää ensiaputietojani koko päivän ja hyvällä omallatunnolla.
- nautin töissä jälkkäriksi ihanan kahden suklaan muffinsin laten kanssa, huokaus miten hyvää!
- lapset on ulkona kavereidensa kanssa ja minä pääsen hetkeksi esim. tänne. Tosin nuorimmainen roikkuu 'tyttökaverinsa' kanssa tossa ovensuussa kysymässä jotain jatkuvasti...
-mies oli tehnyt eilen ruokaa ja imuroinut (kun olin myöhään töissä(eli minä pääsen tänään hetkeksi esim. tänne :) enkä ala keksimään mitään hv to do kotihommia).

Joko uskaltaudun tänään pienelle verryttelylenkille sunnuntaisen rupeaman jälkeen vai sanooko pohkeet poks? Ei voi tietää. No, tänään - huomenna.

Ehdin selailla jo tuossa tuoreen Me Naiset Sportin juoksuvinkkejä, puolimaratonvinkeistä voisin ottaa oppia. Ainakin siitä kohdasta miten nopeutta saisi lisättyä! (juokse itsesi maitohapoille välillä!) Tästä kohdasta taas en ota oppia -> Lähde lenkille ystävän kanssa.
Ei, juoksu on mun ajatteluaikaa, silloin funtsin kaikkea maan ja taivaan väliltä, toinen aika milloin saan ajatella rauhassa on työmatkat. :) Tosin tytärtä olen luvannut alkaa pikkaisen lenkittämään, mutta sehän on ihan eri juttu. Pääsääntöisesti haluan lenkkeillä yksin. 

Tästä tuli mieleen sujuvasti, miten tällä hetkellä sosiaalinen elämä on töissä ja perheen ja suvun keskuudessa, ystäviä valitettavan vähän nykyään näkee. Jos oikein laittaa kalentereihin aikaa, silloin onnistuu. Ei hyvä, mutta nyt on näemmä sellainen elämänvaihe (aika monella).

Sådant. Seuraan tyttöni ihanaa teinarielämää, tollasta se oli aikanaan mullakin. Hmmm....elämä edessä, kaikki naurattaa, kaikki on hauskaa, välillä harmittaa, mut se ei kauaa kestä. Parasta on ystävät ja perhe. Vitsi, muistinkohan mä nauttia silloin sydämen kyllyydestä. Taisin muistaa :) Ei sillä etten nauttisi nytkin tästä keski-ikäisen naisen elämästä (oho), nautin kyllä. Ja tämä ihana suloinen kipale muistuttaa mua siitä. no nyt nyt noi naperot (2 x 5 vee) tuli tänne meille riekkumaan, njaa aika söpöjä... :)

Kommentit