Siirry pääsisältöön

reidet piukeina

Hahaa ja hihii, ihan kohta se koittaa meidän iso pitkä loma ja kuukauden aikatauluttomuus! JIPPII!
Lomalla hengaillaan, rantaillaan, mökkeillään, kyläillään, huvitellaan, festaroidaan, kaupunkilomaillaan, urheillaan, nautitaan ja haaveillaan yhdestä isosta elämän muutoksesta!

Mutta hei, mä oon reilun viikon sisään käynyt 3 kertaa lenkillä ja 2 kertaa salilla ja tänään taas salille.
Reidet tykkää, ne on menneet IHAN kivikoviksi timmeiksi pikkureisiksi ;-) (sallitaan lievä liioittelu....)
Vanha kunnon askelkyykky käsipainoilla lienee paras liike ikinä jalkalihaksille ja tasapainolle.
(nyt kun mun astanga on tauolla, enkä vaan saa tehdyksi sitä ilman ryhmääni)
Uutuutena lisäsin kahvakuulan (normi) kyykkäämiseen, tuntui oudolta mutta edelleenkin reidet kiittää. Taidan hurahtaa ja ostaa kotiinkin kahvikset. Oliskohan 8 ja 12 kilon painot hyvät aloittelijalle, jolla kuitenkin koivissa perusvoimaa.
Käsipainoihin salilla mun on lisättävä painoa, koska käsissä ei tunnu yhtään miltään vaikka toistoja ja liikeitä useita erilaisia eri painoilla sekä taljalla. Liian kevyillä olen puuhastellut.
Mainitaan tässä, että kuntosaliohjelmani on tehty vuonna tappi ja itse sitä olen vaan kehittänyt. On hiukan päivittämisen aihetta.
Penkkipunnerrus myös mukaan ohjelmaan, tosin aluksi vain pelkällä tangolla :)

Ihastuttavaa kun olen saanut taas pitkästä aikaa kiinni kropan rääkkäyksen hienoudesta.
Jospa loman aikana ei turpoisi sitä kahta kiloa as usual vaan timmeytyisi sen sijaan. Katsotaan kuin käypi ja kuinka hyviltä mun uudet biksat näyttääkään mun päällä kohta.

Palataan lomakuulumisiin tuonnempana. Nyt nautinnollista kesää taas kerran! :)

Kommentit