Siirry pääsisältöön

Välikirjoitus

Olen taas pohtinut, josko mun olisi aika lopettaa tämä bloggaus kokonaan.
Elämä on täyteläinen muutenkin, niin täyteläinen etten kerkeä tänne kirjoittamaan tai jos on aikaa en juuri silloin halua kirjoittaa. Ehkä tämä blogi teki siis jo tehtävänsä (minulle).
En kuitenkaan vielä poista koko blogia, koska voi olla että muutan mieltäni :)

Sitten pikaiset kuulumiset:

Töissä asiat hyvin. (Paremmin kuin koskaan tähän mennessä 15 vuoden aikana?) Mukava balanssin tunne.  
Miehen ja perheen kanssa menee hyvin. Rakastan meidän isoa perhettä. Vanhin tulee täysi-ikäiseksi juuri kohta. Kyllä tässä on itsekin kasvanut lasten ohella :)
Tontti odottaa rakentamista edelleen, en kuitenkaan jaksa tuskailla asiasta täällä.
Vilja voi hyvin ja kasvaa. Lorupussit (kassit) viedään lomalla veks, jotta poikakissan elo olisi hänelle itselleen kivempaa.
Mun kesälomaan on enää 7 työpäivää. En ole tänä(kään) vuonna loppuunkulunut, vaikka loma on aina kivaa ja tulee aina tarpeeseen. Joustavammat työajat (ts. etätyön lisääntyminen) näkyy positiivisena juttuna. Lisäksi meidän työyhteisö on superkiva.
Liikuntaa harrastan, mutta juoksuhulluus tuli ja meni, kai?
Matkailuja jatketaan niin kuin ennenkin. Seuraavana Naantali yms. ja lokakuussa Madeira. Mulla on se matkageeni.
Ja se keikkakesä, se on täällä nyt! Wuhuu!

Take care! Ja hyvää kesää!
Palataan näissä merkeissä, ehkä, ei voi tietää.
Mut löytää ig:stä jos osaa etsiä :D
Bye!

Kommentit